不正利用/Charge Back (KLHS)

 

(English follows Japanese)

お申し込み後に、不正利用と勘違いし、利用代金の決済に同意しない旨をクレジットカード会社に申し立てた場合:

 

以下の手順をふんでください。

送付するEメールに記載の指定期日までに以下1)2)を行ってください

1)クレジットカード会社に電話をして「不正利用の申請の取り下げ」を依頼

2)クレジットカード会社に依頼後、「依頼した日にち」と「依頼した旨」を記載しoffice@etonhouse.co.jpまで連絡

 

不正利用が発覚した後、EtonHouseはお申し込みフォームに記載のEメールアドレス宛にご連絡します。

Eメールに記載の指定期日までに上記1)2)が行われない場合は、参加の有無に関わらず別途お申し込みのプログラム料金を徴収する形となりますので予めご了承ください。

 

After signing up,  I informed the Credit Card company that this was an unauthorized transaction and asked them to cancel. 

Please follow the below 1)2) by the specified date:

1)Call your Credit Card Company and ask them to cancel your previous request

2)After calling, Send Email to office@etonhouse.co.jp informing EtonHouse that you’ve contacted your credit company (Please include the date you’ve contacted your credit card company)

When EtonHouse learns that a person who has signed up contacted the Credit Company to cancel their charge, we contact parents via Email to the Email addresses on the sign-up form.

If parents do not complete the above 1)2) by the specified date, EtonHouse will invoice you for the programs you have signed up regardless of your enrollment. Thank you very much for your kind understanding in advance.


This page was last edited on September 27, 2023